تعمیر سرو موتور

تعمیر انواع سرو موتور

مشخصه وقتی سرو موتور به هردلیل معیوب میشه و ار کار میفته دنبال یک تعمیرگاه و مرجع معتبر میگردین که هم به لحاظ کیفی توانایی تعمیر سرو موتور معیوب شما رو داشته باشه و نکته مهم تر اینکه در اسرع وقت و با حداقل زمان سرو موتور شما را بصورت آماده به کار بهتون تحویل بده.

یک تعمیرکار حرفه ای بایست متوجه محدودیت زمانی شما باشه و در فرآیند تعمیر سرو موتور خطاهای احتمالی آتی را نیز مد نظر قرار بده و از بروز مجدد آنها جلوگیری کنه.

وقتی سرو موتور و سرو درایو شما به هر دلیل مورد تعمیر و بازنگری قرار میگیره اعم از اینکه ریزالور ،انکودر و یا مشکلات مکانیکی داشته باشه بایستی پس از رفع عیب و یا عیوب رخ داده ،سرو موتور جهت اطمینان از صحت عملکرد تحت شرایط نامی و با حداکثر سرعت مورد تست و آزمایش قرار بگیره.

 

 

 

انجام امور موارد چندگانه ذیل ما را از بقیه تعمیرکاران سنتی متمایز خواهد کرد .شما نیز میتوانید از تعمیرکار خود بپرسید که آیا توانایی انجام موارد زیر را در فرآیند تعمیر جهت ارتقا کیفیت تعمیر و صحت عملکرد سرو موتور داراست؟

1- WINDING ANALYSIS

2- INFRARED ANALYSIS

3- MAGNETIZING

4- FEEDBACK DEVICE REPAIR

5- MACHINING

6- SERVO EQUIPMENT RUN TEST.

ما واسطه با دلال نیستیم سرو موتور ویا سرو درایو شما توسط ما تعمیر میشه.یرون سپاری نشده و یا بواسطه سپرده نمیشه.

از فانوک و میتسوبیشی گرفته تا زیمنس و کولمورگن و حتی سرو موتورهای ایستگاهی غول پیکر(ILAND) همه اینها و بیش از 600 برند تولید کننده موتور مشمول خدمات تعمیراتی ما می شوند.

و اما چرا ما؟وجه رجحان وبرتری در مجموعه تعمیراتی ما در چیست؟

1- تنوع در خدمات ارائه شده در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند تعمیر سرو موتور در بهترین کلاس خدمات

2- بررسی و آنالیز عیب و اشکالات رخ داده و نحوه جلوگیری از بروز مجدد آنها و انتفال خدمات مشاور محور به مشتری و کاربر در راستای رعایت موارد.

3- توانایی و انجام شارژ مجدد آهنربای متصل به رتور (REMAGNETIZE)  جهت دستیابی به بیشترین گشتاور اعمالی توسط موتور امری مهم و بدیهی است که بسیاری از تعمیرکاران سرو موتور به این نکته توجهی ندارند و انجام تست KE  سرو موتور موضوعی است که باعث دستیابی به حداکثر گشتاور موتور و نیروی مگنت آن می باشد.

مگنت بسیاری از سرو موتورهای DC&AC  نیروی آهنربایی خود را به دلایل زیر از دست داده و ضعیف می شوند.

1- شرایط ناپایدار در تنظیمات و عملکرد ماشین(عدم تنظیم صحیح پارامترها)

2-عدم عملکرد و بکار گیری صحیح ماشین

3- طراحی نادرست سیستمهای خنک کاری

4- شرایط بد و نامساعد محیطی

5- ضربات مکانیکی و دیگر عوامل پیش بینی نشده

یک یا چند مورد از دلایل شمرده شده در فوق می تواند عامل بروز حرارت داخلی موتور شده و یا باعث ایجاد شوکهای مکانیکی به موتور گردد.یا حتی منجر به تخلیه شدید انرژی و متعاقبا" از بین رفتن خواص الکترو مغناطیسی گردد.

همگی این موارد منجر به آن خواهد شد که سرو موتور عملکرد صحیح خود را نداشته و معایب زیر رخ دهد.

1- کاهش قدرت و گشتاور سرو موتور

2- لخت شدن و کند شدن کنترل سرو موتور

3- مصرف انرژی بیشتر سرو موتور و بعبارتی گرمتر شدن موتور که حاکی از جذب آمپر بیشتر می باشد

4- شکستگی و خارج شدن مگنتها از جای اصلی خود

5- رفالرهای ناهنجار و ناخواسته سرو موتور و غیر قابل پیش بینی

معمولا عیوب 5 گانه فوق بدین شکل توسط تعمیرکاران رفع و رجوع می شود.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :